Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 21:00 0 kommentarer
Hej! På tisdag kör vi löpträning på gräs och stig vid Boren! Samling 18.00 vid Dansäterskolans parkering. Vi tränar sedan i ca.45min och avslutar med bad (om man vill). Medtag badkläder och handduk! Kom träningsklädd, short är helt ok eftersom det är löpträning på gräs. Löparskor eller orienteringsskor går bra vilket som!
Välkomna!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer